Εργαστηριακό σεμινάριο με τίτλο «Τεχνικές Πλοήγησης στην Αγορά Εργασίας»
- Δημοσιεύθηκε : Πέμπτη, 06 Μαρτίου 2025 17:36
Στις 22 Ιανουαρίου 2025 πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εργασίας της ΓΣΕΕ το 2ο προγραμματισμένο εργαστηριακό σεμινάριο με θέμα «Τεχνικές Πλοήγησης στην Αγορά Εργασίας». Το εργαστήριο αφορά όλους όσοι βρίσκονται σε διαδικασία μετάβασης από δομές κατάρτισης στην αγορά εργασίας και στόχος του είναι να γνωρίσουν οι συμμετέχοντες τα βήματα που μπορούν να ακολουθήσουν στην προσπάθειά τους να ενταχθούν στο εργασιακό περιβάλλον. Στο δεύτερο μέρος του εργαστηρίου καλλιεργήθηκαν δεξιότητες αυτοπαρουσίασης και ανάδειξης προσόντων των συμμετεχόντων, με έμφαση στη συνέντευξη επιλογής. Φωτογραφίες μπορείτε να δείτε εδώ.

23733 50632