Σεμινάριο σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εργασίας της ΓΣΕΕ με θέμα “Αντιμετώπιση και διαχείριση εργασιακού άγχους”
- Δημοσιεύθηκε : Δευτέρα, 10 Μαρτίου 2025 16:35
Στις 25 Φεβρουαρίου 2025 πραγματοποιήθηκε το τρίτο κατά σειρά εργαστήριο της Σ.Α.Ε.Κ. Νέων Μουδανιών σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εργασίας της ΓΣΕΕ με θέμα “Αντιμετώπιση και διαχείριση εργασιακού άγχους” . Το εργαστήριο επικεντρώθηκε στη βελτίωση της ψυχικής ανθεκτικότητας στο επαγγελματικό περιβάλλον, εστιάζοντας σε στρατηγικές διαχείρισης του άγχους, οργάνωσης του εργασιακού χρόνου και και ενίσχυσης της αυτοπεποίθησης. Φωτογραφίες μπορείτε να δείτε εδώ.

23733 50632