Επίσκεψη κας Γενικής Γραμματέως – κοπή βασιλόπιτας
- Δημοσιεύθηκε : Πέμπτη, 15 Ιανουαρίου 2026 16:29
Τη Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2026, η Γενική Γραμματέας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης, κα Όλγα Καφετζοπούλου, συνοδευόμενη από τον Διευθυντή του γραφείου της κ. Θεόδωρο Μπαλωμένο, πραγματοποίησαν επίσκεψη στη ΣΑΕΚ Νέων Μουδανιών και ενημερώθηκαν διεξοδικά για τη λειτουργία της Σχολής. Συναντήθηκαν με τα στελέχη διοίκησης, το προσωπικό, με εκπαιδευτές και καταρτιζόμενους και συζήτησαν ζητήματα που αφορούν την ενίσχυση, την ποιοτική αναβάθμιση και την ανάπτυξη της επαγγελματικής κατάρτισης.
Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με την κοπή της πρωτοχρονιάτικης βασιλόπιτας της ΣΑΕΚ, κατά την οποία το φλουρί έτυχε στην κα Δέσποινα-Ελεάνα Χρυσού, διοικητική υπάλληλο της Σχολής. Φωτογραφίες μπορείτε να δείτε εδώ.

23733 50632